kinds of Funny Chinese Slogans | miscellaneous sources: Collecting from internet + original Shooting

远离站街女 stay away from a prostitute

2008年8月6日星期三

Avoid and stay away from a prostitute who attracts customers by walking on the streets. This is the government's counsel for his citizen.

政府对市民最良好的关心,是啊,为了一时的快乐,万一染上ADIS怎么办呢。还是多关心自己,关心家庭,有空了逛下公园,看看百货店,生活娱乐的事情多着呢。买一送一系列:
在街边,一漂亮小姐对我说:“一百元我不是你想的那种人,两百元今晚我就是你的人,三百元今晚你千万别把我当人,四百元我要问问你今晚要带几个人,五百元我不管你今晚带的是不是人!”

0 comments: